slide-image
반응형

 

 

 

히윳님 커플 포즈 너무 너무 쓰고싶어서

곧 일지에 등장할 브로디 미리 가져와버렸어요 ,,

사실 둘이 어떤 사이가 될지는 저도 모르는데

포즈 너무 예뻐서 못참겠으니까 ,,

일단 커플해 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

그리고 메이 헤어 소꿍님 추천글 보고 다운받은 헤어인데

너무 기엽지 않나요 ㅠㅠ

정말 ,, 소꿍님 없인 심즈 못합니다 ,,

 

그나저나 브로디는 다리가 너무 얇네 ,, 💦

나중에 수정 좀 해줘야겠어요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 


 

This male sim's name is Brody,

who will appear in May's Journal soon.

I wanted to use Hiyut's new pose so much

so I brought him and made them a couple 🤣

I actually don't even know how their relationship will go.

Just couldn't stand not using this amazing high quality pose!

 

And I got May's hair from Sokkung Sims' cc finds.

Isn't it so cute?

I probably couldn't find this cute hair without Sokkung.

 

By the way, Brody's legs are too thin 💦

I will have to modify a little bit later.

 

 

 

반응형

'album' 카테고리의 다른 글

[SS] Dalia 🧚‍♀️  (0) 2021.09.23
[SS] Happy Korean Thanksgiving! 행복한 한가위 되세요! 🌕  (0) 2021.09.21
[Screenshot] May 🌼  (0) 2021.09.06
[Screenshot] Elysia 🌿  (0) 2021.09.04
[Screenshot] Pretty things ✨  (0) 2021.09.03