slide-image

반응형

 

 25 Day Lookbook Challenge 

 Day 2 : Business Presentation 

Model : Juniper

 

룩북 챌린지 ,, 생각보다 힘드네요 💦

하루에 하나?! 완전 쉽네 코디해서 올리면 되지~! 라고 생각했던

저는 바보 똥 몽충이 ,,,

사실 첨엔 그냥 백드롭에서 심플하게 찍으려고 했었는데

주제에 맞춰 그 상황을 상상하면서 코디하다보니

더 잘 표현하고픈 맘에 은근 욕심 나는거 있죠 ,, ?

그래서 프론트 데스크 직원도 추가하고,

직원이 인사하면 좋겠는데? 해서 포즈까지 만들었어요 ㅋㅋㅋㅋㅋ

무튼 오늘 주제는 비즈니스 발표라

깔끔하게 차려입고 나온 울 쥬니퍼입니다!

 

I thought creating and posting one outfit per day would be simple and easy,

but it's more difficult than I thought.

Probably because I planned to take simple screenshots using the backdrops.

However, I always get ambitious after dressing up my sim.

That's why I added front desk person,

and even created bowing pose for her just for this lookbook 😂

Anyways, Juniper dressed up neatly for her business presentation today!

 

 

 

 

 

 

Pose by Flower Chamber 💻

 

 

 

⬇️ 눌러서 다운! Click to download!

💻 헤어 Hard Rock Hair by CandySims4 [EA Colors]

💻 드레스 Selena Outfit by Madlen

💻 신발 Louboutin Bianca Pumps by DallasGirl [Zip File - Merged]

💻 귀걸이 Aria Earrings by 9393

💻 가방 Hermes Kelly Handbag by Starlord

💻 네일 Matte Nails N02 by Pralinesims

 

📌 스타킹은 기본 심즈 아이템 사용했어요!

📌 Stocking is from Sims, not cc!

 

 

 


문제가 있거나 빠진 아이템이 있다면 꼭 알려주세요!

Please let me know if there's any problem or missing item!


 

 

 

💻 챌린지 정보 Challenge Info 💻

 

 

pixelated wonderland

There’ve been quite a few create-a-sim challenges floating around tumblr lately, but I wasn’t really connecting with any of the prompts, so I decided to make my own!  RULES & GUIDELINES - May only use...

abundanceofpixels.tumblr.com

반응형